Au început vânzările modelului MG EHS Plug-in Hybrid în România
- MG EHS Plug-in Hybrid cu sistem de propulsie cu tehnologie inovatoare, cu o putere de 190 kW/258 CP, autonomie electrică de 52 km și emisii CO2 de 43 de gr/km
- Un SUV spațios din segmentul C, versiunea electrificata a modelului HS, dotat cu tehnologie inteligentă de siguranță, eficiență, infotainment, dinamică de condus și ușurință în utilizare
- Versiunea pe benzină HS a fost premiată cu cinci stele la testele de siguranță Euro NCAP
Bucuresti, 14 decembrie 2023 – Astăzi, MG Motor România începe vânzările modelului MG EHS Plug-in Hybrid. SUV-ul spațios folosește tehnologia plug-in hybrid inovatoare care combină niveluri reduse de consum de combustibil și emisii cu plăcerea de condus optimă. Grupul propulsor robust este format dintr-un motor turbo de 1,5 litri, o transmisie ingenioasă cu 10 trepte, un motor electric și o baterie litiu-ion de 16,6 kWh. În modul EV, MG EHS Plug-in Hybrid poate parcurge până la 52 km (WLTP). În plus, modelul este echipat cu o gamă largă de caracteristici de confort și siguranță. Evaluarea de cinci stele la testele de siguranță Euro NCAP pentru varianta pe benzină HS se datorează in parte sistemelor de asistență pentru șofer MG Pilot și utilizării oțelului de înaltă rezistență în structura caroseriei automobilului. MG Romania a introdus pe piata modelul MG EHS Plug-in Hybrid la un preț de pornire de 37.100 EUR cu TVA. Achizitionat prin programul Rabla, EHS are pretul de pornire de 30.661 Euro cu TVA.
Pentru un start optim in „viața electrică”, MG oferă clientilor un SUV bine proiectat, care respectă mediul înconjurător, funcțional, sigur și accesibil. „Conducătorul auto de astăzi își dorește un automobil 100% electric care să faciliteze condusul sustenabil, fără a fi nevoit să-și facă prea multe griji cu privire la autonomie. Pentru cei care nu sunt încă pregătiți pentru o mașină 100% electrică, propunem MG EHS Plug-in Hybrid: al doilea SUV electrificat alături de modelul MG ZS EV 100% electric”, a declarat Matt Lei, CEO al MG Motor Europe.
Tehnologie de condus inovatoare
Modelul MG EHS Plug-in Hybrid beneficiază de o tehnologie de propulsie inovatoare. Un motor turbo pe benzină de 1,5 litri (119 kW/162 CP și 250 Nm) funcționează optim cu un motor electric puternic (90 kW/122 CP și 230 Nm). Sistemul are o putere combinate de 190 kW/258 CP si un cuplu maxim de 370 Nm.
O baterie litiu-ion de 16,6 kWh alimentează motorul electric puternic, permițând modelului MG EHS Plug-in Hybrid să parcurgă o distanță maximă de 52 km in mod 100% electric (WLTP) cu emisii 0. Încărcătorul de bord de 3,7 kW permite încărcarea completă a bateriei la un punct de încărcare AC în aproximativ 4,5 ore. De asemenea, SUV-ul plug-in hybrid este echipat cu un sistem de frânare regenerativă, care stochează energia eliberată în timpul decelerației și o reutilizează pentru a optimiza autonomia bateriei sau a reduce și mai mult consumul de combustibil.
O cutie de viteze avansată transferă puterea de la motorul pe benzină și motorul electric către roțile din față. Cuplul motorului pe benzină este transmis de către o cutie de viteze automată cu 6 trepte, în timp ce motorul electric transmite puterea printr-o unitate electronică cu patru trepte. Împreună, formează o cutie de viteze automată cu 10 trepte, permițând automobilului să aleagă treapta ideală și să facă schimbările de trepte fără probleme și rapid, asigurând o eficiență peste medie în toate condițiile. Nivelul mediu al emisiilor CO2 pentru modelul MG EHS Plug-in Hybrid a fost stabilit la 43 g/km (WLTP).
Plăcere sporită de a conduce
Tehnologia inovatoare de condus a modelului MG EHS Plug-in Hybrid oferă o eficiență remarcabilă, plăcere sporită de a conduce și oportunitatea rulării 100% electric. Datorită puterii ridicate a surselor de energie și răspunsului imediat al motorului electric, modelul MG EHS Plug-in Hybrid accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 6,9 secunde. În plus, pentru tracțiune maximă, modelul este echipat standard cu sistemul de blocare electronică a diferențialului XDS.
SUV spațios
Modelul MG EHS Plug-in Hybrid are 4.574 mm lungime, 1.876 mm lățime și 1.664 mm înălțime, ceea ce îl face mai încăpător decât majoritatea concurenților săi din segmentul C-SUV. Are un ampatament de 2.720 mm.
Datorită aranjamentului inteligent al sistemului electric de propulsie, modelul MG EHS Plug-in Hybrid oferă spațiu generos pentru picioare și umeri în spate. În același timp, automobilul oferă o capacitate amplă de încărcare de 448 de litri, care poate fi extinsă la nu mai puțin de 1.375 de litri atunci când scaunele din spate sunt rabatate.
O altă funcție de confort este opțiunea de deschidere și închidere electrică a capacului portbagajului la orice nivel de echipare.
Design puternic
Modelul MG EHS Plug-in Hybrid oferă un design uimitor, cu caracteristici atrăgătoare, cum ar fi grila cu personalitate și farurile cu lumini de zi cu tehnologie LED de tip „catlike”. În plus, cele nouă unități LED individuale care fac parte din luminile pe timp de zi oferă un efect vizual izbitor atunci când mașina este pornită. În spate, țevile de eșapament de pe ambele părți ale spoilerului spate din aluminiu îi amplifică aspectul sportiv. Farurile LED decorative din spate cu lumini intermitente dinamice integrate îmbunătățesc aspectul high-tech al modelului MG EHS Plug-in Hybrid.
În interior, designerii au acordat o mare atenție confortului și calității. Acest lucru este evident în special în finisaje, materialele de înaltă calitate și ergonomia excelentă. Designul interior inovator, inteligent, face din habitaclu un spațiu extrem de atractiv atât pentru șofer, cât și pentru pasageri. Aspectul și senzația de spațiu și lux de la bord sunt amplificate și mai mult de trapa panoramică „Stargazer” de 1,19 m2 și de iluminarea interioară ambientală cu o gamă de 64 de culori. Pasagerii din spate beneficiază de un spătar reglabil, guri de ventilatie duble, două porturi USB și o cotieră rabatabilă cu spațiu de depozitare integrat, precum și suporturi pentru pahare.
Tehnologie inovatoare
În spatele volanului imbracat in piele, șoferul are o vedere liberă asupra panoului digital de instrumente de 12,3 inch. Ecranul tactil impresionant de 10,1 inch din centrul panoului de bord permite operarea intuitivă a sistemului de infotainment, care include navigație, radio digital DAB și integrare perfectă a smartphone-ului prin aplicațiile Apple CarPlay si Android Auto.
MG se concentrează și pe siguranță. Acest aspect a primit o prioritate absolută în momentul proiectării modelelor-surori HS si EHS Plug-in Hybrid. Acest lucru se reflectă în calificativul de cinci stele pe care varianta pe benzină HS, precum și modelele MG ZS EV si MG4 EV l-au obținut la testele de siguranță Euro NCAP. Scorul excelent de siguranță se datorează parțial gamei extinse de sisteme avansate de asistență a șoferului (ADAS) grupate sub denumirea MG Pilot. Acestea includ sistemele Adaptive Cruise Control, Blind Spot Information System, Forward Collision Warning, Automatic Emergency Braking, Lane Departure Warning și o cameră cu vedere de 360 de grade.
Lansarea pe piață
Modelul MG EHS Plug-in Hybrid este disponibi pentru vânzare și test drive începând de astăzi, in reteaua nationala MG Romania. Modelul este disponibil în două versiuni de echipare - Excite și Exclusive, in patru culori de caroserie - negru, alb, roșu și argintiu – și in două culori de interior - negru și roșu.
Specificații MG EHS Plug-in Hybrid
Dimensions and weight | |
Length | 4,574 mm |
Width | 1,876 mm |
Height | 1,664 mm |
Wheelbase | 2,720 mm |
Ground clearance | 145 mm |
Luggage compartment capacity | 448 l |
Luggage compartment capacity with folded rear seats | 1,375 l |
Unladen mass | Comfort: 1,737 kg, Luxury 1,775 kg |
Gross vehicle weight | 2,196 kg |
Maximum permissible weight per axle | front: 1,095 kg, rear: 1,101 kg |
Maximum towing weight (uninhibited) | 750 kg |
Maximum towing weight (braked) | 1,500 kg |
Petrol engine | |
Engine type | 1.5 turbo GDI |
Maximum power | 119 (162 pk) @ 5,500 rpm |
Maximum torque | 250 Nm @ 1,700-4,300 rpm |
Fuel type | Unleaded 95 RON |
Fuel tank capacity | 37 l |
Electric motor and battery | |
Maximum power | 90 kW (122 hp) @ 3,700 rpm |
Maximum torque | 230 Nm @ 500-3,700 rpm |
Battery capacity | 16.6 kWh |
On-board charger | 3.7 kW |
Hybrid system | |
Type | 10-Stage Electric Drive Transmission |
Performance | |
Top speed | 190 km/h |
Acceleration 0-100 km/h | 6.9 sec |
Electric range (combined, WLTP) | 52 km |
Energy consumption (combined, WLTP) | 240 Wh/km |
Fuel consumption (combined, WLTP) | 1.9 l/100 km |
CO2 emission (combined, WLTP) | 43 g/km |